niedziela, 3 grudnia 2017

Na szaro - dla EKO-DECO

Karteczka z szarościami i cudownym szopem ze stempli STUDIO FORTY. Na stemple autorstwa Magdy czaiłam się od pewnego czasu i stale okazji nie było. Później ciężki tydzień przed Art in Town vol3 też sprawił, że nie zdążyłam ich zamówić z rabacikiem. A tu niespodzianka na zlocie - jedna z dziewczyn podarowała mi kupon rabatowy i tadam stemple są moje :) Przyznam się, że ten zlot był jednym z milszych dni w moim życiu. Ostatnio mam stale pod górę i nowa troska doszła. A tego dnia miałam wrażenie, że tyle miłych rzeczy może się dziać wokół nas, że szok. I uczyłam się nowych rzeczy, spotkałam wspaniałe osoby, z Ushii poscrapowałyśmy wspólnie, a na dokładkę moja kartka zdobyła pierwsze miejsce w konkursie zlotowym. Nie wspominając o zakupach.

Natychmiast powstała karteczka z szopem na Szare Wyzwanie na blogu EKO-DECO.


Zapraszam Was do brania udziału 

A oto moja inspiracja do wyzwania - szara karteczka w stylu clean&simple




W pracy użyłam gwiazdek z baz kolczykowych. Moja córka się do nich dobrała i połamała a ja nie zwykłam trwonić produktów i tak oto je wykorzystałam w kawałeczkach :)


Pracę zgłaszam na wyzwanie:

- Scrapek.pl "Zrobimy to na szaro"



Pozdrawiam serdecznie



2 komentarze:

  1. Nie da się nie uśmiechnąć na jej widok :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza praca, przesympatyczny ten szop :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...