sobota, 30 września 2017

Kartka ślubna dla Cherry Craft

Ostatnio u mnie dużo się dzieje. W pracy dzięki cudownym reformom mamy 2 a może i 3 razy więcej pracy niż normalnie. Biurokracja, którą zawsze miałam na tym etapie już dawno z głowy nie odpuszcza i siedzę i piszę sfery w planach godzin wychowawczych czy jakieś inne absurdy bo uwierzcie inaczej tego się nie da nazwać :( Łapię się na tym, że zapominam co miałam zrobić lub drugi raz wykonuję co już zrobiłam. Chodzę jak zombie niedospana i marzę by doba miała więcej godzin. Na szczęście niedługo powinno się wszystko unormować.


Dzisiaj przychodzę z mega rozbudowaną karteczką na ślub - cudowne kolorki, dużo warstw.





Karteczkę zgłaszam na wyzwania:


Pochwalę się jeszcze, że mój Layout dla Cherry Craft został wyróżniony w 3 najlepszych w wyzwaniu na blogu City Crafter Challenge Blog "I know what You did last summer" - dziekuję ślicznie



Pozdrawiam serdecznie






1 komentarz:

  1. Jaka piękna ta kartka, ślicznie wygląda :) Świetnie ją skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...