czwartek, 23 czerwca 2016

Takie same a jednak inne - kartki na zakończenie roku


Nadszedł czas podziękowań nauczycielom za ich ciężką pracę i trud, który wkładają w wychowywanie naszych łobuziaków.

Panie moich chłopaków dostaną w tym roku od klas takie oto karteczki:



Kartki pochlapane, pogessowane, splash też się znalazł. Sznurki, kwiatki, listki (dużo listków), nawet perełki.



Są mega podobne do siebie, żeby żadna z Pań nie czuła się pokrzywdzona :)



Oczywiście nie mogło zabraknąć stempelka agateriowego "Kochanej Pani".


Karteczki zgłaszam na wyzwania:

- Papelii "Podziękowanie" - użycie stempla


- Klubu Twórczych Mam "Wyzwanie kolorystyczne" - mamy turkus, róże, trochę żółci i musztardki, zieleń - jest mega soczyście, letnio i kolorowo :)


- Diabelskiego Młyna "Stempel"


Pochwalę się jeszcze wyróżnieniem, jakie zdobyły nasze majówkowe wycieczki na blogu Klubu Twórczych Mam - dziękuję pięknie


Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

20 komentarzy:

  1. Przepiękne! Zlecenie wykonałaś koncertowo i panie będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatka, obłędnie piękne te Twoje scrapki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki ! Kwiatki z materiału? chyba mam takie same :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie

      Dokłądnie z materiału - początkowo nie miałam przekonania ale jak już zaczęłam robić stwierdziłam, że pasują idealnie :) Wykorzystuj jak masz ! Na pewno stworzysz cudo.

      Usuń
  5. Super interpretacja tematu :) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki - chciałam, żeby były takie żywe, kolorowe i cieszę się, że się udało :) pozdrawiam

      Usuń
  6. absolutnie wspaniałe!!! podziwiam z zachwytem, gratuluję talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na podziękowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne kartki, świetne kwiatowe kompozycje, dziękuję za zabawę z papelią

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...