sobota, 25 czerwca 2016

Ślubnie i delikatnie

Nie wiem jak Wy ale ja po pierwsze zaczęłam wakacje. No może nie do końca już mam luz bo jeszcze kilka obowiązków jest ale już nie trzeba wstać wcześnie rano, nie trzeba się śpieszyć. 

W dodatku zaczynam widzieć różnicę w moich pracach, widzę, że się rozwijam, że te prace stają się takie... hmm pełniejsze. Mam nadzieję, że Wy też to widzicie ale patrząc na ostatnie komentarze nie jest to chyba tylko moja wyobraźnia :) Dlatego działam dalej. Mam kilka pomysłów na czas wakacji. 

Dziś ślubna karteczka - delikatna, w bieli z odrobiną zieleni.


Jak zwykle ostatnio dużo chlapani,a gessowania, tuszowania, ramki zrobione specjalnym cienkopisem,copiki, a na dokładkę brokat. Kartka jest mocno przestrzenna na taśmach 3d - wszystkiego 4 warstwy i daje to fajny efekt.





Karteczkę zgłaszam na wyzwania:







Wszyscy dookoła chwalą się kwiatami od uczniów to i ja się pochwalę - dostałam mega dużo kwiatów, czekoladek i uśmiechów, że dzięki temu (przede wszystkim dzięki tym uśmiechom) naprawdę urosłam jako nauczyciel i mimo zmęczenia czuję, że to co robię robię dobrze. A chyba nie jest zbyt łatwo lubić panią od fizyki :D




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze.

14 komentarzy:

  1. Beatko, karteczka po prostu zjawiskowa!!!
    Co do moich robótkowych planów wakacyjnych to powiem Ci że musiałyby trwać chyba z dziesięć lat hehe, wiem że znów się nie wyrobię;) Kwiaty i słodkie przyjemności są rzeczywiście miłe. Ja w tym roku zostałam totalnie zaskoczona;) Każdy mój uczeń miał taką samą, długą, czerwoną różę, a rodzice wręczyli mi kwiatka od siebie - mojej wysokości ogrodowe bonsai! Co spojrzę na roślinkę to będę pamiętała o tym wyjątkowym roczniku.
    Miłego wakacyjnego odpoczynku Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka.
    Kwiatki super od uczniów dostałaś :)
    W szkole jakoś nauczyciele od fizyki marni mi się trafiali :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka:) Śliczne kwiaty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka wygląda zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kompozycja i kolorki :) dzięki za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kartka.Świetnie zrobiona.Kwiaty śliczne Dostalas .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest piękna i chyba wszyscy to widzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta karteczka, jestem nią zachwycona!
    Kwiaty śliczne dostałaś, ja tam za fizyką nigdy nie przepadałam, ale nauczycieli tego przedmiotu bardzo lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziwię się, że często dostajesz jakieś wyróżnienia w wyzwaniach, świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! dziękuje za udział w wyzwaniu hello scrap ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo romantyczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczka, bedzie milo tak dostac :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...